من را در شبكه هاي اجتماعي دنبال كنيد

به گزارش نمناک: شاید رابرت کیوساکی را بشناسید. این شخص نویسنده‌ی کتاب معروف «پدر پولدار، پدر بی‌پول» و یکی از اشخاصی است که از ورشکستگی به ثروت میلیون دلاری رسیده است. به گفته‌ی آقای کیوساکی، زمانی تمام دارایی‌اش فقط 2000 دلار بوده اما در آخرین آماری که ارائه داده، اعلام کرده که صاحب 6500 آپارتمان است و ثروت خالص‌اش به 80 میلیون دلار می‌رسد!

 

رابرت کیوساکی که ژاپنی-آمریکایی است و در ایالات متحده آمریکا زندگی می‌کند، در کتاب‌های مختلفی که نوشته و سمینارهایی که برگزار می‌کند، راز رسیدن به این ثروت راحت و بدون زحمت را هوش مالی و البته تبدیل بدهی به ثروت می‌داند. او می‌گوید باید تفاوت بین درآمد عادی و درآمد مجهول را بدانید و از دومی برای پولدارشدن استفاده کنید. در واقع، کاری که آقای کیوساکی انجام می‌داده این بوده که از بانک وام می‌گرفته تا بتواند با آن در املاک سرمایه‌گذاری کند. اما نکته‌ی اصلی سرمایه‌گذاری به روش کیوساکی همین‌جاست. او ملک را نگه نمی‌داشته تا آن را گران‌‌تر بفروشد. به اصطلاح ملک‌اش را فیلیپ نمی‌کرده و سریع آن را برای فروش می‌گذاشته است. چون طبق قوانین آمریکا، به دارایی اشخاص مالیات تعلق می‌گیرد. آقای کیوساکی قبل از اینکه املاکش مشمول مالیات شوند، آن‌ها را می‌فروخته و به این ترتیب، بدهی را به دارایی تبدیل می‌کرده است.

در ادامه قصد داریم یکی از راه‌های پرسود برای سرمایه‌گذاری ملکی را به شما معرفی کنیم که برای انجام آن نیازی نیست شهروند آمریکا باشید و حتی از این روش استفاده کنید. خرید ملک در دبی کاری است که بعضی از ایرانی‌ها آن را انجام می‌دهند اما کسانی هم هستند که از راه درست آن بی‌خبر هستند. جالب است بدانید که برای خرید خانه در امارات نه نیازی به وام دارید و نه حتی مالیاتی وجود دارد که بخواهید مثل آقای کیوساکی آن را دور بزنید. جالب تر اینکه، سود خرید ملک در دبی هم گاهی می‌تواند تا 300% باشد. در قسمت‌های بعد، چگونگی انجام این نوع سرمایه‌گذاری را توضیح خواهیم داد.

سود پیش خرید ملک در دبی تا 300% است!

در قسمت‌های بالا در مورد وام و بدهی صحبت کردیم اما برای پیش خرید ملک در دبی به هیچ یک از این موارد نیاز ندارید و اگر از راه درست وارد شوید، می‌توانید در 3 یا نهایتا 4 سال، تا 300% سود کنید. برای این کار، باید شرکت‌های سازنده معتبر را پیدا کنید که پروژه‌هایشان را به صورت اقساطی پیش‌فروش می‌کنند. وقتی سازنده معتبر باشد، خیال‌تان از بابت موقعیت ملک هم راحت خواهد بود. بعد از آن، اقساط ماهانه آن پروژه را با بودجه‌تان مطابقت دهید و پیش خرید را انجام دهید. اقساط ماهانه معمولا از 1000 دلار در ماه شروع می‌شوند. حالا دلیل این سود شگفت‌انگیز دقیقا چیست؟

دلیل این سودهای بی‌نظیر در بازار املاک دبی، وجود سازنده‌هایی است که نه تنها ساختمان می‌سازند، بلکه حتی کل منطقه‌ای که ملک شما در آن قرار دارد را هم می‌‌سازند. این شرکت‌ها با این کار تضمین می‌کنند که ملک شما را طی چند سال، باارزش می‌کنند و زمانی که قیمت بالا رفت، به راحتی می‌توانید ملک‌تان را بفروشید. حداقل سود خرید املاک پیش فروش در دبی 20% است!

شرایط خرید ملک در دبی

تا اینجای کار، احتمالا سوال‌تان این است که چه نوع ملکی را بهتر است برای سرمایه‌گذاری انتخاب کنید. هم خرید ویلا در دبی و هم خرید آپارتمان در دبی می‌تواند برای شما سود‌آور باشد اما باید آن را با شرایط‌‌تان مطابقت دهید. اگر مایلید تخم‌مرغ‌هایتان را در یک سبد نگذارید، بهتر است با آپارتمان شروع کنید. اگر ویلا بخرید هم به دلیل وجود میلیاردرهایی که هر سال به دبی اضافه می‌شوند، می‌توانید از فروش آن سود کنید. در ادامه، شرایط و مزایا را بررسی می‌کنیم.

  • مالکیت ملک و حتی کسب درآمد از اجاره‌ی آن در دبی برخلاف کشورهای دیگر کاملا بدون مالیات است.
  • با خرید ملک اقساطی در دبی می‌توانید اقامت 2 ساله، 5 ساله و 10 ساله‌ی امارات را بگیرید.
  • مالکیت خانه در دبی کاملا آزاد و همیشگی است و می‌تواند به فرزندان‌تان هم به ارث برسد. (مالکیت 99 ساله فقط در برخی از مناطق وجود دارد که با مشورت با یک مشاور املاک می‌توانید از آن اطلاع بگیرید.)
  • افراد ایرانی هم اجازه‌ی خرید خانه در امارات را دارند و محدودیتی برای پاسپورت ایرانی وجود ندارد.

خرید ملک در دبی

اقامت در دبی با خرید ملک

اقامت دبی از طریق خرید ملک یکی از مزایای سرمایه‌گذاری ملکی در این شهر است که به شما امکان می‌دهد به راحتی در این شهر زندگی‌ و کار کنید. اما تعداد سال‌های اقامت‌تان به مبلغ سرمایه‌گذاری شما بستگی دارد. در ادامه، شرایط را بررسی می‌کنیم:

  • اقامت 2 ساله:750 هزار درهم (204 هزار دلار)
  • اقامت 5 ساله:1 میلیون درهم (272 هزار دلار)
  • اقامت طلایی 10 ساله:2 میلیون درهم (544 هزار دلار)

به این نکته هم باید توجه داشته باشید که اقامتی که از این طریق می‌گیرید، در واقع مادام‌العمر است چراکه تا زمانی که خانه‌تان را نفروشید، می‌توانید اقامت‌تان را تمدید کنید. اما اگر خانه‌تان را بفروشید، اقامت باطل می‌شود.

مزایای خرید خانه در دبی

سرمایه‌گذاری ملکی در دبی و گرفتن اقامت این شهر شگفت‌انگیز مزایای بینظیری دارد. اما مهم‌ترین آنها را می‌توانیم به این صورت خلاصه کنیم:

  • امنیت فوق‌العاده و جرم و جنایت پایین
  • ارزش ثابت پول و وصل‌بودن درهم امارات به دلار آمریکا
  • اقساط آسان برای املاک پیش فروش
  • تورم پایین
  • نبود مالیات روی کسب و کارها
  • نبود مالیات روی مالکیت املاک و درآمد از اجاره
  • درآمد شگفت‌انگیز از اجاره
  • سفر راحت به کشورهای دیگر
  • گرفتن آسان‌تر ویزای شنگن و کشورهای معتبر

جدول قیمت املاک دبی

بعد از این توضیحات، احتمالا در مورد قیمت املاک در دبی کنجکاو شده‌اید. جدول زیر شروع قیمت برای انواع مختلف ملک را نشان می‌دهد:

شروع قیمت املاک در دبی (دلار آمریکا)

قیمت آپارتمان استودیویی (سوییت)

       140,000 دلار

قیمت آپارتمان 1 خوابه

     250,000 دلار

قیمت آپارتمان 2 خوابه

     408,000 دلار

قیمت ویلا در دبی

     544,000 دلار

راهنمای خرید ملک در دبی

راهنمای خرید ملک در دبی

در قسمت‌های بالا، سود خرید ملک در دبی را مورد بحث قرار دادیم و اشاره کردیم که اگر از راه درست وارد شوید، می‌توانید تا 300% هم سود کنید و برای این کار اقساط ماهانه‌ی 1000-2000 دلار را نیاز دارید. نکته‌ی طلایی در مورد سرمایه‌گذاری در دبی این است که بدانید دقیقا از کدام شرکت سازنده خرید کنید. این موضوع یک دلیل ساده دارد و آن این است که شرکت‌های معتبر همیشه بهترین آدرس‌ها را برای پروژه‌هایشان انتخاب می‌کنند و بدون استثنا ساختمان‌هایشان را طوری طراحی می‌کنند که برای سوددهی مناسب باشند. به طورمثال، اگر شما قصد داشته باشید که بعد از تحویل‌گرفتن واحدتان آن را اجاره دهید، با انتخاب سازنده‌ی مناسب اطمینان خواهید داشت که خانه‌تان برای اجاره‌های کوتاه‌مدت و بلندمدت طرفداران زیادی خواهد داشت.

سوالات متداول

آیا با پاسپورت ایرانی اجازه خرید خانه در دبی را داریم؟

بله، مناطقی در دبی وجود دارند که مالکیت آزاد و 100 درصدی برای شما دارند. این مناطق توسط دولت دبی مشخص شده و شما به صورت مادام‌العمر می‌توانید مالک باشید. به این مناطق فری هولد گفته می‌شود.

قیمت یک متر آپارتمان در دبی چقدر است؟

قیمت یک متر مربع آپارتمان در دبی به صورت میانگین از 12 هزار درهم تا 26 هزار درهم است که معادل 3500 تا 7200 دلار آمریکا است.

معروف‌ترین مناطق فری هولد دبی کدام مناطق هستند؟

تعدادی از مناطق معروف دبی که برای سرمایه‌گذاری مناسب هستند را در ادامه می‌توانید ببینید:

  • پالم جمیرا
  • دبی مارینا
  • مینا راشد
  • دبی هیلز استیت
  • دبی آیلندز
  • دبی کریک هاربر

آیا بعد از تحویل گرفتن ملک هم هزینه‌های جانبی وجود دارد که باید در نظر بگیریم؟

اگر بخواهید آپارتمان بخرید، باید به صورت سالیانه هزینه‌ی خدمات و نگه‌داری آن را پرداخت کنید. این هزینه به مساحت واحدتان بستگی دارد و از 10 درهم به ازای هر فوت مربع شروع می‌شود.

برای خرید خانه در دبی چه مدارکی لازم داریم؟

برای این کار به مدارک خاصی نیاز ندارید. فقط باید مدارک هویتی‌تان را که همان پاسپورت است به همراه مبلغ پیش‌پرداخت به همراه داشته باشید. بعد از آن، به صورت مستقیم با سازنده قرارداد می‌بندید و اقساط را ماهانه یا چند ماه یک بار پرداخت می‌کنید.

اگر نتوانیم اقساط را به موقع پرداخت کنیم، چه اتفاقی می‌افتد؟

دیرکرد در پرداخت اقساط تا مدت زمانی مشخص فقط مشمول جریمه می‌شود. اما اگر بیش از حد ادامه پیدا کند، قرارداد شما با سازنده کنسل خواهد شد. برای این که به این مرحله نرسید، باید با یک مشاور املاک مشورت کنید تا پروژه‌ای که با شرایط مالی شما هماهنگ است را به شما معرفی کند.

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در مونوبلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.